ПИТАННЯ, ЩО ЧАСТО СТАВЛЯТЬСЯ
Чи співпрацюєте ви з сервісними центрами?
Відповідь "SIGMA"
Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в нашому інтернет-магазині, Ви можете звернутися безпосередньо в офіційний сервісний центр виробника або у філію інтернет-магазину. З подробицями гарантійного обслуговування ви можете ознайомитися на сторінці "Гарантія і сервіс".
Чи працюєте ви за безготівковим розрахунком і чи є платником ПДВ?
Відповідь "SIGMA"
Ціни на сайті вказані з урахуванням ПДВ. Оплата за безготівковим розрахунком можлива по рахунку-фактурі через будь-яке відділення банку (для юр. і физ. облич) або пластиковими картами Visa, MasterCard безпосередньо проконсультувавшись з нашими менеджерами.
У які міста є у вас доставка?
Відповідь "SIGMA"
Інтернет-магазин SIGMA працює по усій території України. Оплата можлива як за безготівковим розрахунком, картами Visa/Master Card, так і наличными за фактом доставки замовлення (оплата кур'єрові перевізника). Термін доставки замовленого товару - від 1 до 3 днів.
Зверніть увагу! Товар доставляється в усі міста де є точки видачі "Нової Пошти".
Що робити, якщо товар мені не привезли або він виявився пошкодженим?
Відповідь "SIGMA"
Перед відправкою товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні товару ви можете його перевірити на наявність ушкоджень і на місці пред'явити претензії службі доставки. Служба відшкодовує заподіяний збиток, якщо він був причинний з її вини. Якщо товар по витікання чотирьох днів з моменту замовлення (і оплати рахунку-фактури у разі безготівкового замовлення або оплати картами Visa і Master card) вам не привезли - подзвоните в службу доставки по телефону (097) 020-62-47, назвіть номер і дату замовлення. Якщо вам не вдасться з'ясувати причини затримки товару у служби доставки - подзвоните нам по телефону (050) 934 89 69, ми постараємося вам допомогти.
Чи можу я обміняти або повернути куплений товар?
Відповідь "SIGMA"
Обмін і повернення товару, купленого в інтернет-магазині SIGMA, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів". З подробицями обміну і повернення товару Ви можете ознайомитися на сторінці "Гарантія і сервіс" Обмін і повернення товару відбувається при попередньому узгодженні по телефону (097) 020-62-47. Товари сертифіковані і мають офіційну гарантію виробника. Термін гарантійного обслуговування вказується на сторінці товару.
Як я можу переконатися в тому, що Ви отримали моє замовлення і що він буде оброблений?
Відповідь "SIGMA"
Після оформлення замовлення на сайті, за вказаною Вами адресою електронної пошти, прийдет лист з № замовлення. Тому, якщо Ви оформили замовлення на сайті, будь ласка перевіряйте електронну пошту.
Впродовж якого часу Ви обробите моє замовлення
Відповідь "SIGMA"
Замовлення обробляються, як правило, в день вступу, в робочі дні наші консультанти зв'язуються по вказаних контактах в найкоротші терміни після оформлення замовлення.
Впродовж якого часу Ви відправите моє замовлення?
Відповідь "SIGMA"
Як правило, відправка здійснюється в день замовлення або наступного дня.
Як я можу дізнатися, чи відправлений замовлений мною товар?
Відповідь "SIGMA"
Після того, як ми відправили замовлення, Ви отримаєте SMS- сполучення з номером декларації і датою доставки на вказаний при оформленні замовлення номер телефону.
Якими способами Ви можете здійснити доставку по Україні?
Відповідь "SIGMA"
Ми відправляємо товар службою доставки "Нова Пошта".
Які терміни і вартість доставки у кур'єрської служби по Україні?
Відповідь "SIGMA"
Служби доставки зазвичай доставляють замовлений Вами товар в течії 1-2 робочих днів. Дата доставки вказується в SMS- повідомленні, яке Ви отримаєте після відправки товару. Вартість доставки залежить від форми оплати і вартості товару.
Чи є доставка по Києву?
Відповідь "SIGMA"
У нас працює кур'єрська служба по Києву, яка здійснює доставку тільки по правому берегу. Зверніть увагу, що доставка здійснюється ТІЛЬКИ ДО ВХОДУ У БУДІВЛЮ (у під'їзд або будинок кур'єр заходити не буде).
У які населені пункти здійснюється доставка?
Відповідь "SIGMA"
Доставка здійснюється в усі міста України, де є відділення служби "Нова Пошта".
Які терміни і вартість доставки у кур'єрської служби по Києву?
Відповідь "SIGMA"
Доставка по Києву робиться наступного дня після оформлення замовлення (виключення обмовляються з нашим консультантом) з 9.00 до 18. 00 годин (ПН-ПТ)
Як я можу отримати консультацію з технічних питань про ваш товар??
Відповідь "SIGMA"
Детальні технічні параметри, опис і інструкцію до товару Ви можете знайти на сторіночці самого товару. Крім того, для отримання консультації, завжди можна зв'язатися з нашими менеджерами. Відповідь на вузькоспеціалізоване питання може зайняти деякий час, оскільки асортимент товару на нашому сайті украй широкий, а одна людина фізично не здатна мати абсолютно усієї інформації про нього. Наша мета - грамотне і якісне інформування з питання, що цікавить Вас.
Як я можу отримати знижку?
Відповідь "SIGMA"
Перший і вірний спосіб отримати знижку - оформити замовлення зі знижкою "Оплата на карту Visa" яка знаходиться при оформленні замовлення.
Як связатся з консультантами вашого інтернет-магазину?
Відповідь "SIGMA"
Усі контактні дані вказані у верхній частині сайту. Зверніть увагу, щоб знайти потрібний - зайдіть в той розділ сайту, де знаходиться товар, який Ви плануєте купити або отримати по ньому консультацію.
Як можна сплатити своє замовлення?
Відповідь "SIGMA"
Варіанти оплати : післяплатою - якщо товар доставляє "Нова Пошта" (це означає, що Ви можете сплатити товар при отриманні), безготівковим платежем - сплатити рахунок у відділенні Приватбанку або переказати кошти на карту (з Вас не утримуватиметься комісія!).
Чим ваш магазин відрізняється від інших?
Відповідь "SIGMA"
Інтернет-магазин Sigma є унікальним у своєму роді з кількох причин: ми відправляємо автоелектроніку по всій країні післяплатою (оплата при отриманні), ми співпрацюємо безпосередньо з виробниками вітчизняної продукції і генеральними дистриб'юторами зарубіжних компаній, ми надаємо зареєстрованим користувачам довічні знижки на усі товари з асортименту нашого інтернет-магазину.